Uwaga!
ZDiZ w Pile zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Polska-Piła: Usługi odśnieżania
2021/S 231-608876
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Zarząd Dróg i Zieleni w PileKrajowy numer identyfikacyjny: ZP.I.-1/341/14/20Adres pocztowy: ul. gen. Władysława Andersa 10Miejscowość: PiłaKod NUTS: PL411 PilskiKod pocztowy: 64-920 PiłaPaństwo: PolskaE-mail: zampubl@zdiz.pila.pl Tel.: +48 672123425Adresy internetowe:Główny adres: http://zdiz.pila.pl
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://zdizpila.ezamawiajacy.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://zdizpila.ezamawiajacy.pl
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
Wielkość lub zakres zamówienia
Nazwa:
Zimowe utrzymanie jezdni na terenie miasta Piły w sezonie zimowym 2021/2022
Numer referencyjny: ZP.I-1/341/24/21
Główny kod CPV
90620000 Usługi odśnieżania
Rodzaj zamówienia
Usługi
Krótki opis:
- odśnieżanie mechaniczne i ręczne oraz likwidacja śliskości zimowej; - prace interwencyjne związane z oczyszczaniem zimowym; - usługi różne – transport zanieczyszczeń, śniegu i lodu na składowisko odpadów lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia .W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
Szacunkowa całkowita wartość
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
Opis
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL411 Pilski
Opis zamówienia:
- odśnieżanie mechaniczne i ręczne oraz likwidacja śliskości zimowej;
- prace interwencyjne związane z oczyszczaniem zimowym;
- usługi różne – transport zanieczyszczeń, śniegu i lodu na składowisko odpadów lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
Przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. w tym:
a) 3-krotne dodatkowe mechaniczne i ręczne odśnieżanie jezdni, zatok postojowych, parkingów
i zatok autobusowych z równoczesnym posypywaniem,
b) 2-krotne dodatkowe posypywanie jezdni, zatok postojowych, parkingów i zatok autobusowych solą.
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
Szacunkowa wartość
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2022
Koniec: 15/03/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
Przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. w tym:
a) 3-krotne dodatkowe mechaniczne i ręczne odśnieżanie jezdni, zatok postojowych, parkingów
i zatok autobusowych z równoczesnym posypywaniem,
b) 2-krotne dodatkowe posypywanie jezdni, zatok postojowych, parkingów i zatok autobusowych solą.
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
Informacje o opcjach
Opcje: nie
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Warunki udziału
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującym potencjałem technicznym:
Wykonawca powinien spełniać warunki:
- posiadania sprzętu w ilości minimalnej:
• 4 pługo-solarek sprawnych z nośnikiem do posypywania i odśnieżania jezdni,
- dysponowania magazynem do przechowywania środków chemicznych, soli (min. 200 ton)
2) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie na wartość minimum 500 000,00zł, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (z podaniem jego wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania lub wykonywania i odbiorców, potwierdzone dokumentami np. protokołami odbioru robót, referencjami).
Sekcja IV: Procedura
Opis
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
Informacje administracyjne
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 29/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 28/03/2022
Warunki otwarcia ofert
Data: 29/12/2021
Czas lokalny: 09:10
Miejsce:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Informacje dodatkowe:
Procedury odwoławcze
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postepu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587801
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów pzp.
2. Odwołanie przysługuje na:
2.1. niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
3. Odwołanie wnosi się w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym.
5. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Prawo zamówień publicznych.
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postepu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587801
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24/11/2021