Stawki opłat za parkowanie w strefie płatnego parkowania w Pile
Podstrefa A
30 minut darmowe po wpisaniu nr rejestracyjnego raz na dobę
za piętnaście minut - 0,50 zł
za pół godziny - 1,00 zł
za pierwszą godzinę - 2,00 zł
za drugą godzinę - 2,20 zł (2,00 zł +2,20 zł - 4,20 zł)
za trzecią godzinę - 2,40 zł (2,00 zł +2,20 zł +2,40 zł - 6,60 zł)
za czwartą i kolejne godziny - po 2,00 zł (6,60 zł + 2,00 zł)
Podstrefa B
za piętnaście minut - 0,50 zł
za pół godziny - 1,00 zł
za pierwszą godzinę - 2,00 zł
za drugą godzinę - 2,20 zł (2,00 zł +2,20 zł - 4,20 zł)
za trzecią godzinę - 2,40 zł (2,00 zł +2,20 zł +2,40 zł - 6,60 zł)
za czwartą i kolejne godziny - po 2,00 zł (6,60 zł + 2,00 zł)
W parkomatach płatność możliwa jest za pomocą monet o nominałach 10 gr, 20 gr, 50gr, 1 zł, 2 zł, 5 zł. Automat nie wydaje reszty. W parkomataach można uiścić opłatę również kartą zbliżeniowo oraz za pomocą systemu BLIK.
Parking można opłacić również za pomocą systemu płatności mobilnych "moBilet". W tym celu należy pobrać aplikację "moBilet" na telefon i postępować według wskazówek na stronie pomocy http://www.mobilet.pl/?page_id=12 Usługa moBiLET dostępna jest także na platformach bankowych:PKO Bank Polski, Santander, Millennium Bank, BNP PARIBAS.
za pomocą systemu płatności mobilnych "mPAY".
Więcej informacji o aplikacji na stronie https://www.mpay.pl/parkowanie-telefonem-z-mpay/
za pomocą systemu płatności mobilnych Flowbird (opcja również dla firm)
Więcej informacji o aplikacji na stronie flowbird.pl
W przypadku nieopłacenia parkowania w SPP wysokość opłaty dodatkowej wynosi:
a) opłacona w ciągu 7 dni - 50 zł
b) w terminie powyżej 7 dni od wystawienia zawiadomienia 100 zł
c) opłata za przekroczenie czasu określonego na bilecie - 20 zł
W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w działaniu urządzenia awarie można zgłaszać pod numerem telefonu - 600 959 390.