Uwaga!
ZDiZ w Pile zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Piła 19.04.2022 r.
Ogłoszenie
o zamówieniu, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o napędzie elektrycznym typu melex, 4-osobowego, bagażowego na potrzeby cmentarza komunalnego w Pile.
1. Zamawiający:
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. gen. Władysława Andersa 10
64-920 Piła
tel. /fax 067/212-34-25,
2. Przedmiot zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego pojazdu o napędzie elektrycznym typu melex o następujących cechach:
Pojazd powinien być pojazdem 4-osobowym-bagażowym, napędzanym za pomocą silnika elektrycznego, który będzie cichy niegenerujący hałasu, przyjazny dla środowiska, ekologiczny, bezpieczny i komfortowy. Pojazd będzie używany na cmentarzu komunalnym w Pile do bieżącej obsługi obiektu.
W celu prawidłowej realizacji zadania zawarta zostanie pisemna umowa.
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury, którą poprzedzać będzie dostawa pojazdu na cmentarz komunalny w Pile na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
Cena powinna zawierać koszty transportu do siedziby zamawiającego.
Zamawiający wymaga żeby oferowany pojazd typu melex był wyprodukowany w roku 2022.
Wykonawca w chwili wydania przedmiotu zamówienia przekaże Zamawiającemu:
- instrukcję obsługi pojazdu melex (sporządzoną w języku polskim),
- kartę gwarancyjną pojazdu melex (wraz z listą punktów serwisowych na terenie całego kraju),
- 2 komplety kluczyków.
Pojazd powinien być przystosowany do przewozu 4 osób i ładunków, ponadto posiadać:
- skrzynię bagażową z profili aluminiowych o ładowności min. 250 kg, o wym. minimum 1750 x 1240 x 350 mm,
- tylną burtę otwieraną,
- napęd: silnik 48V 5.0 kW AC prądu przemiennego, przekładnia 20:1,
- pojazd powinien posiadać pełne oświetlenie (wskazane w technologii LED),
- powinien być wyposażony w system zintegrowanych wskaźników,
- wyposażony w daszek nad siedzeniami,
- przednia szyba powinna być wyposażona w wycieraczkę i spryskiwacz,
- pojazd powinien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa,
- układ hamowania hydrauliczny / hamulec ręczny,
- koła 13 cali,
- przedni /tylny zderzak rurowy,
- pojazd powinien być wyposażony w prostownik do ładowania akumulatorów 48V pokładowy,
- kolor pojazdu – RAL 9007 / 9005,
- plandeka na skrzynię bagażową w kolorze RAL 9007,
- burty siatkowe,
- wyposażony w stroboskop,
- gwarancja 36 miesięcy na pojazd i akumulatory. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt obsługę serwisową, dojazd do pojazdu, niezbędne materiały eksploatacyjne,
- pojazd winien być wyposażony w gaśnicę, apteczkę i trójkąt ostrzegawczy.
3. Warunki wymagane od wykonawcy na etapie składania ofert:
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty na realizację całego zamówienia.
4. Termin wykonania zamówienia:
12 tygodni od dnia podpisania umowy.
5. Załączniki:
– wzór formularza ofertowego.
6. Miejsce składania ofert:
Drogą mailową na adres mailowy: przetargi@zdiz.pila.pl z dołączeniem formularza ofertowego oraz specyfikacji technicznej pojazdu.
7. Termin składania ofert:
28.04.2022 r. – godz.10:00
8. Kryterium wyboru oferty:
Najniższa cena – 100%