Informacja Zamawiającego:
I
Zamawiający informuje o zmianie treści ogłoszenia w zakresie kryterium wyboru oferty. Zmieniona treść przyjmuje brzmienie:
1. 60% (pkt) - cena brutto za realizację zamówienia,
2. 20% (pkt)- przedłużenie minimalnej 12 miesięcznej gwarancji o:
- 12 miesięcy – 20 pkt
- 6 miesięcy – 10 pkt
Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym przedłużenia gwarancji spośród wymienionych, Zamawiający do oceny oferty przyjmie wymagany minimalny okres gwarancji robót tj. 12 miesięcy za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.
3. 20% (pkt)- skrócenie maksymalnego terminu 12 dni roboczych wykonania robót liczonego od dnia zlecenia (powierzchnia do 30 m²):
- o 8 dni roboczych – 20 pkt
- o 4 dni robocze – 10 pkt
Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym skrócenia terminu wykonania robót spośród wymienionych, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie wymagany maksymalny okres terminu wykonania robót tj. 12 dni roboczych za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.
W przypadku niedotrzymania ww. warunku, na Wykonawcę zostanie nałożona kara z tytułu nienależytego wykonania zamówienia, której wysokość będzie określała umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
II
Uzupełnieniu treści ogłoszenia o plik wzoru umowy.
Piła 13.07.2023 r.
Ogłoszenie
o zamówieniu, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych
Nazwa zadania: Bieżące utrzymanie dróg gminnych (nawierzchnie bitumiczne)
1. Zamawiający:
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. gen. Władysława Andersa 10
64-920 Piła
tel. /fax 067/212-34-25,
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- remont cząstkowy nawierzchni masą z recyklera gr. 4cm,
- remont cząstkowy nawierzchni masą z recyklera każdego następnego 1 cm grubości.
3. Warunki wymagane od wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie
o wartości minimum 30 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
4. Termin wykonania zamówienia:
do 15.12.2023 r.
Wykonanie remontu cząstkowego masą z recyklera (powierzchnia do 30 m2) – maksymalny termin 12 dni roboczych
5. Załączniki:
– wzór kosztorysu ofertowego,
– wzór formularza ofertowego,
- wzór umowy.
6. Miejsce składania ofert:
Drogą mailową na adres mailowy: przetargi@zdiz.pila.pl na formularzu ofertowym z dołączeniem kosztorysu ofertowego, formularza ofertowego, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wymaganych od wykonawcy.
7. Termin składania ofert:
24.07.2023 r.
8. Kryterium wyboru oferty:
1. Cena brutto za realizację zamówienia – 90% (pkt)
2. 20% - przedłużenie minimalnej 12 miesięcznej gwarancji o:
- 12 miesięcy – 20 pkt
- 6 miesięcy – 10 pkt
Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym przedłużenia gwarancji spośród wymienionych, Zamawiający do oceny oferty przyjmie wymagany minimalny okres gwarancji robót tj. 12 miesięcy za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.
3. 20% - skrócenie maksymalnego terminu 12 dni roboczych wykonania robót liczonego od dnia zlecenia (powierzchnia do 30 m²):
- o 8 dni roboczych – 20 pkt
- o 4 dni robocze – 10 pkt
Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym skrócenia terminu wykonania robót spośród wymienionych, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie wymagany maksymalny okres terminu wykonania robót tj. 12 dni roboczych za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.
W przypadku niedotrzymania ww. warunku, na Wykonawcę zostanie nałożona kara z tytułu nienależytego wykonania zamówienia, której wysokość będzie określała umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą.