Uwaga!
ZDiZ w Pile zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Piła, dnia 10.09.2021 r.
OGŁOSZENIE Nr 2/2021
o przetargu na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, zaprasza do składania pisemnych ofert na zakup drewna. Ogłoszenie dotyczy drewna pozyskanego z wycinki drzew pochodzących z terenów gminnych.
Proponujemy do sprzedaży drewno z następujących sortymentów, pozyskane w latach 2019
i 2020:
Część I - drewno liściaste pozostałe, w ilości łącznej 0,24 m3
Część II – drewno liściaste twarde, w ilości łącznej 8,83 m3
Część III – drewno iglaste, w ilości łącznej 2,73 m3
Sprzedający ustala cenę wywoławczą brutto:
Na część I ogłoszenia, w wysokości 115,02 zł/m3,
Na część II ogłoszenia, w wysokości 146,34 zł/m3,
Na część III ogłoszenia, w wysokości 117,72 zł/m3,
Proponujemy do sprzedaży drewno z następujących sortymentów, pozyskane w latach
2020 i 2021:
Część IV - drewno liściaste pozostałe, w ilości łącznej 35,61 m3
Część V – drewno liściaste twarde, w ilości łącznej 59,13 m3
Część VI – drewno iglaste, w ilości łącznej 48,35 m3
Sprzedający ustala cenę wywoławczą brutto:
Na część IV ogłoszenia, w wysokości 131,00 zł/m3,
Na część V ogłoszenia, w wysokości 166,67 zł/m3,
Na część VI ogłoszenia, w wysokości 134,07 zł/m3,
Drewno można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu z: Panem Tomaszem Kluk,
tel. 606749263 w godz. 8.00-14.00
Sposób przygotowania i zawartość oferty:
- Oferent składa pisemną ofertę na adres:
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
- Ofertę należy sporządzić na formularzu, według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia.
- W przypadku, gdy Oferentem jest przedsiębiorstwo lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie z hasłem „drewno”.
Warunki udziału i sposób wyboru oferenta:
- Ofertę pisemną wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie, z hasłem „drewno”, w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, w terminie do dnia 20.09.2021 r. do godz. 10.00 – pokój nr 05 (sekretariat)
I piętro.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.09.2021 r. o godz. 10:30, w siedzibie ZDiZ w Pile – pokój nr 08.
- Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Sprzedający wybierze oferty przedstawiające najkorzystniejszą (najwyższą) wartość brutto poszczególnych części przedstawioną w ofercie.
- W przypadku złożenia ofert zawierających taką samą cenę, Sprzedający wezwie Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Sprzedającego ofert dodatkowych. Oferenci, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen niższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. W przypadku,
gdy ceny dodatkowe będą o takiej samej wartości Sprzedającemu przysługuje prawo unieważnienia przetargu.
- O wyniku rozstrzygnięcia każdy oferent zostanie poinformowany pisemnie lub
w drodze elektronicznej.
- Informacji w sprawie przetargu udzielają:
- zagadnienia merytoryczne: Tomasz Kluk, tel. 606749263
- zagadnienia proceduralne: Piotr Ziółkowski, tel. 600 965 119
Informacje dodatkowe:
- Sprzedający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą część oddzielnie oraz możliwość składania ofert częściowych w obrębie części. Sprzedający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyn.
- Po dokonaniu wyboru Kupującego Sprzedający wystawi fakturę na umowną kwotę. Kupujący zobowiązany jest do uregulowania należności za zakupione drewno
w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT przez Sprzedającego na rachunek bankowy:
Bank Polska Kasa Opieki SA Oddział Piła nr 09 1020 4027 0000 1202 1119 6104.
- Wydanie drewna nastąpi po uregulowaniu należności (wpływie należności na rachunek Sprzedającego), zgodnie z wystawioną fakturą. Kupujący w terminie 14 dni we własnym zakresie i na własny koszt dokona odbioru zakupionego drewna z placu magazynowego Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, przy ul. Przemysłowej 34, w obecności Pana Tomasza Kluk tel. 606749263 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, w godzinach urzędowania jednostki (7:00-15:00).
- Sprzedający po wcześniejszym uzgodnieniu z Kupującym może wykonać odpłatnie usługę pocięcia zakupionego drewna piłą łańcuchową w cenie 44,00 zł/rbg netto + 23% VAT (w ciągu godziny pracownik Sprzedającego może pociąć ok. 0,9 m3 drewna). Rozliczenie za usługę, o której mowa w zdaniu poprzednim nastąpi fakturą płatną przed dokonaniem odbioru drewna, wystawioną po wykonaniu usługi, uwzględniającą rzeczywisty czas cięcia zakupionego przez Kupującego drewna.