Piła, dnia 30.05.2022 r.
Dyrektor
Zarządu Dróg i Zieleni w Pile
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
specjalista ds. małej architektury
a) obywatelstwo polskie
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie minimum średnie (budowlane, ogrodnicze lub leśne),
d) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego
g) prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów i regulacji niezbędnych do wykonywania obowiązków wynikających
z opisu stanowiska pracy,
b) umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy na zajmowanym stanowisku pracy oraz
pracy w zespole,
c) posiadanie cech osobowościowych: sumienność, sprawność, bezstronność oraz
odpowiedzialność,
d) umiejętność kosztorysowania prac ogrodniczych, budowlanych,
e) doświadczenie w zakresie nadzoru nad realizacją prac ogrodniczych, leśnych lub
budowlanych,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
g) wysoka kultura osobista,
h) posiadanie wiedzy w zakresie ogrodnictwa, budownictwa, dendrologii.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
a) przygotowywania dokumentacji przetargowej w zakresie prac związanych z utrzymaniem obiektów małej architektury i urządzeń powstałych w ramach realizacji projektu „Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Pile – tereny nadrzeczne rzeki Gwdy i północna cześć wyspy miejskiej”,
b) zlecanie, kontrola, odbiór oraz rozliczanie prac związanych z utrzymaniem obiektów i urządzeń przekazanych do tut. zarządu w ramach realizacji projektu, o których mowa powyżej,
c) współpraca z wydziałami Urzędu Miasta Piły w realizacji projektu,
d) nadzór na stanem technicznym urządzeń, poprzez kontrolę ich stanu sposób zapewniających trwałość projektu,
e) monitorowanie stanu technicznego obiektów objętych projektem i raportowanie
o ewentualnych zmianach ich stanu,
f) planowanie i zlecanie do realizacji bieżących i okresowych prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych przypisanych zakresem obowiązków,
g) planowanie i zlecanie okresowych przeglądów zgodnych z dokumentacją dla poszczególnych urządzeń technicznych i obiektów budowlanych,
h) prowadzenie przeglądów sieci urządzeń i obiektów w zakresie nadzorowanym zgodnie
z przepisami oraz instrukcjami obsługi,
i) prowadzenie książek obiektów wymaganych przepisami prawa budowlanego,
j) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych obiektów i urządzeń,
k) wykonywanie i przygotowywana protokołów z przeglądów zdrowotnych drzewostanu i drzew rosnących na zarządzanych przez ZDiZ terenach,
l) przygotowywania wniosków o usunięcie drzew z terenów gminnych, ewidencjonowanie zezwoleń oraz realizacja obowiązków z nich wynikających,
m) sporządzanie planów i harmonogramów dotyczących nasadzeń i wycinki drzew, krzewów
n) planowanie i prowadzenie wycinki drzew i prac pielęgnacyjnych w drzewostanie miejskim, ich odbiór i rozliczanie na podstawie kosztorysów powykonawczych,
p) opracowywanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w zakresie gospodarki leśnej
q) prowadzenie nadzoru nad zlecanymi pracami w zakresie gospodarki leśnej w lasach komunalnych, przygotowywanie harmonogramów, dokonywanie odbiorów i rozliczeń w tym odbiór i kontrola ilości pozyskanego drewna z wycinki drzew w lasach komunalnych
r) prowadzenie ewidencji drewna pochodzącego z usuwanych drzew,
s) prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami z tytułu zdarzeń na terenach zieleni,
t) odpowiedzialność za stan powierzanych środków trwałych,
u) archiwizowanie dokumentów prowadzonych spraw,
v) udział w tworzeniu programów oraz prowadzenie zrównoważonej polityki w zakresie zieleni
a w szczególności drzewostanu na terenach miejskich,
w) planowanie i realizacja prac w zakresie utrzymania zieleni gminnej z przygotowywaniem harmonogramów robót, dokonywaniem odbiorów i rozliczaniem prac na podstawie kosztorysów powykonawczych,
x) udział w tworzeniu rzeczowych planów budżetowych, sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw przez siebie prowadzonych,
y) sporządzanie kosztorysów na utrzymanie terenów zieleni na potrzeby prowadzonych procedur zamówień publicznych, udział w procedurze zamówień publicznych poprzez wnioskowanie
i wprowadzanie do projektów umów zapisów merytorycznych dotyczących wykonania zadania, uczestnictwo w komisjach przetargowych,
z) współudział przy planowaniu i prowadzeniu wycinki drzew, prac pielęgnacyjnych
w drzewostanie miejskim, ich odbiór i rozliczanie na podstawie kosztorysów powykonawczych,
aa) prowadzenie i nadzór nad pracami inwestycyjnymi na terenach zieleni, udział odbiorach prac
i ich rozliczanie, udział w zadaniach inwestycyjnych prowadzonych przez inne działy ZDiZ
a dotyczących zieleni,
bb) odpowiedzialność za stan powierzanych środków trwałych,
cc) prowadzenie kancelarii w zakresie powierzonych spraw.
4. Warunki pracy na stanowisku:
a) umowa o pracę,
b) stabilne warunki zatrudnienia,
c) wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i zaangażowania,
d) bogata oferta szkoleń,
e) miła atmosfera pracy.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia jest wyższy niż 6 %.
Nabór prowadzony będzie w trybie otwartym, z respektowaniem równości szans ze względu na płeć czy wiek.
Wymagane dokumenty:
a) dokumenty aplikacyjne, w których zawarte są informacje na podstawie art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane
kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego
zatrudnienia - wzór znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Dróg
i Zieleni w Pile, u dołu strony w zakładce informacje dla kandydatów lub w siedzibie
Zarządu Dróg i Zieleni w Pile (pokój nr 09),
b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,
d) oświadczenie kandydata (własnoręcznie podpisane) o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - wzór znajduje się na
stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, u dołu strony w
zakładce informacje dla kandydatów lub w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile (pokój
nr 09).
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
a) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile ul. gen. Władysława Andersa 10 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. małej architektury” w terminie do dnia 13.06.2022 r. (godz.10:00),
b) aplikacje, które wpłyną do ZDiZ w Pile po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
c) w przypadku przesłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego – za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Zarządu Dróg i Zieleni w Pile.
7. Dodatkowe informacje:
a) informacje o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru kandydaci mogą uzyskać po upływie terminu składania dokumentów, pod numerem telefonu 67 211 16 35 lub 600 970 024,
b) osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a ich dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy licząc od dnia zakończenia rekrutacji. Za dzień zakończenia rekrutacji uznaje się moment ogłoszenia na BIP ZDiZ informacji o wyborze kandydatka bądź informacji o braku kandydatów spełniających wymagania.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w ZDiZ
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) usunięcia danych osobowych;
e) wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Dyrektor
Zarządu Dróg i Zieleni w Pile
/-/ Miron Tadych