Uwaga!
ZDiZ w Pile zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie chodników i dróg rowerowych na terenie miasta Piły w sezonie zimowym
2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie chodników i dróg rowerowych na terenie miasta Piły w sezonie zimowym
2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa5ee618-2a7b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227915/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00227915/01 z dnia 2021-10-11
2021-10-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11 13:32
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002727/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zimowe utrzymanie chodników i dróg rowerowych na terenie miasta Piły w sezonie
zimowym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdizpila.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę
przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U.2019 poz. 2517)- zwane dalej
„Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:-dokumenty w
formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,- dopuszcza się podpisanie dokumentów w
formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym
Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00227915/01 z dnia 2021-10-11
2021-10-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy Panią/Pana, że:1. Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, z siedzibą przy ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-
920Piła, NIP: 764-22-11-127 (dalej: ZDiZ), reprezentowany przez Dyrektora (dalej: ADO). 2.
Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Robert Erdmann. Można się z nim kontaktować poprzez adres
e-mail:iod@zdiz.pila.pl Do IOD w ZDiZ należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania
Pani/Pana danych przez ZDiZ, w tym sprawy dotyczące realizacji Pani/Pana praw.3. Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517,
2275,2320, z2021 r. poz.464), dalej PZP.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być
podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty upoważnione przez ADO w
tym podmioty
przetwarzające z którymi ADO zawarł umowę powierzenia.5. Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały
okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.6. Obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPZP.7. W
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15RODO
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00227915/01 z dnia 2021-10-11
2021-10-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od ADO
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowaw art.
18ust. 2 RODO ; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisyRODO.9.
Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;3) na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.10.Jednocześnie ADO
przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 13 lub art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostanąADO przez Panią/Pana w
związku z prowadzonym postępowaniem, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o
których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.I-1/341/15/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu
wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mechaniczne i ręczne odśnieżanie chodników i dróg rowerowych
2. Usługi różne – transport zanieczyszczeń, śniegu i lodu na składowisko odpadów lub inne
miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00227915/01 z dnia 2021-10-11
2021-10-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie.
Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania
kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję
Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane Przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi lub
roboty budowlane na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. w tym:
Zadanie I – (Strefa I – 2021)
a) 2-krotne dodatkowe mechaniczne i ręczne odśnieżanie chodników i dróg rowerowych,
b) 1-krotne dodatkowe posypywanie chodników i dróg rowerowych w ilości 0,2kg/m2 piaskiem.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mechaniczne i ręczne odśnieżanie chodników i dróg rowerowych
2. Usługi różne – transport zanieczyszczeń, śniegu i lodu na składowisko odpadów lub inne
miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Opis przedmiotu zamówienia.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00227915/01 z dnia 2021-10-11
2021-10-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie.
Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania
kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję
Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane Przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi lub
roboty budowlane na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. w tym:
Zadanie II – (Strefa II – 2021)
a) 2-krotne dodatkowe mechaniczne i ręczne odśnieżanie chodników i dróg rowerowych,
b) 1-krotne dodatkowe posypywanie chodników i dróg rowerowych w ilości 0,2kg/m2 piaskiem.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mechaniczne i ręczne odśnieżanie chodników i dróg rowerowych
2. Usługi różne – transport zanieczyszczeń, śniegu i lodu na składowisko odpadów lub inne
miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Opis przedmiotu zamówienia.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00227915/01 z dnia 2021-10-11
2021-10-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie.
Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania
kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję
Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-03-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane Przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi lub
roboty budowlane na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. w tym:
Zadanie III – (Strefa I – 2022)
a) 2-krotne dodatkowe mechaniczne i ręczne odśnieżanie chodników i dróg rowerowych,
b) 2-krotne dodatkowe posypywanie chodników i dróg rowerowych w ilości 0,2kg/m2 piaskiem.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mechaniczne i ręczne odśnieżanie chodników i dróg rowerowych
2. Usługi różne – transport zanieczyszczeń, śniegu i lodu na składowisko odpadów lub inne
miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00227915/01 z dnia 2021-10-11
2021-10-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania
kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję
Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-03-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane Przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi lub
roboty budowlane na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. w tym:
Zadanie IV – (Strefa II – 2022)
a) 2-krotne dodatkowe mechaniczne i ręczne odśnieżanie chodników i dróg rowerowych,
b) 2-krotne dodatkowe posypywanie chodników i dróg rowerowych w ilości 0,2kg/m2 piaskiem.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Kompetencja lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00227915/01 z dnia 2021-10-11
2021-10-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Zdolność techniczna lub zawodowa
1 ) Dla każdego z zadań posiadanie sprzętu w ilości minimalnej:
- sprawne piaskarki przystosowane do odśnieżania i posypywania chodników lub ciągniki z
pługiem – 2 szt.,
- samochód ciężarowy powyżej 3,5t – 1 szt.,
- koparko-spycharka – 1 szt.
W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedno zadanie, to wykazane w nich
sprzęty planowane do realizacji zadań nie mogą się powielać. Z tego powodu należy podać nr
rejestracyjne pojazdów przewidzianych do realizacji każdego zadania.
2) Zapewnienie min. 20 ton piasku dla każdego z zadań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1. Wypełniony załącznik nr 2
2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: 1. Wykaz sprzętu - załącznik nr 6
2. Wypełniony załącznik nr 2
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu
2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym
załącznik
nr 1.1 lub 1.2 lub 1.3 lub 1.4
3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikami nr 4.1 lub 4.2 lub 4.3
lub 4.4.
4. Oświadczenie RODO – załącznik nr 5
5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu
wykluczeniu (załącznik do SWZ nr 2).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00227915/01 z dnia 2021-10-11
2021-10-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę
regulującą współpracę tych Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdizpila.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00227915/01 z dnia 2021-10-11
2021-__